torsdag 17 februari 2011

Tävling hos Laila!


Jag är med och tävlar om en timmes porträttfotografering hos Laila Villebeck.

Om jag vinner så har jag en stor anledning till att åka söderöver och världens anledning till att besöka Laila och låta henne fotografera min kära dotter. Tänk så underbart vackra bilder det skulle bli. Laila är otroligt duktig och lillan är ju otroligt söt så det skulle bli så underbara bilder ;-) Det vet jag. Det skulle även vara roligt att få vara med när en sån duktig fotgraf jobbar. Jag skulle nog lära mig massor!
Håll tummarna för mig och tävla du också vettja! :-)x
x
Klicka här!
x
Sara

3 kommentarer:

  1. Vad kul att du är med och tävlar! Och tack för tipset! Publicerade det inte, men jag ska tänka på det nästa gång. :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Härligt att höra! Nikon är bäst :)

    Jag tror att jag kommer att bli jättenöjd! Eftersom D700 är en fullformatskamera så kommer det bli grymt stor skillnad! T.o.m objektiven jag har nu kommer ju att bli som nya, eftersom jag slipper brännviddsförlängningen :)

    SvaraRadera

♥ Tack för din kommentar! ♥

Jag svarar på din kommentar i din blogg. Har du ingen blogg så svarar jag i det här inlägget :-)