torsdag 3 februari 2011

Torsdagen den 3:e februari 2011

Att pussla är kul.. eller att äta på pusselbitarna är kul borde det nog heta. Hinner inte med att göra "En bild om dagen" just nu så det får bli en dagens bild någon gång då och då istället ;-)
Vi har som fullt upp här hemma lillan och jag, allt ska upptäckas och allt ska fingras på. Oj vad långa de små korta armarna egentligen är. I går drog hon ner videokameran från bordet, tur var att den hamnade i hennes gåstol. Nu gäller det att passa sig :-)

Sara

Ps. Vad roligt att ni gillade gravidbilderna i förra inlägget :-) Tittar in till er andra då jag har tid.. om 18 år alltså ;-)

4 kommentarer:

  1. Så söta små händer! Visst är de där små korta armarna långa? Hihi, roligt skrivet av dig :)
    Jo nu får man tänka sig för så att inte kameraremmen hänger ned från bordet och att inte laddningssladden till datorn ligger inom räckhåll. Nytt att tänka på för varje vecka ny tycker jag. Vad roligt hon verkar tycka pusslet är, Lilly gillar Bara att äta bitarna :)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Du har en underbar tid, Njut :)
    Hon är så söt din prinsessa!

    KRAM från Eva

    SvaraRadera
  3. Supersöt bild! Och vilket sött pussel!!!

    En bild om dagen tar tid!!! Phu! Jag sitter varje kväll och "jobbar" med bilder eftersom jag har mycket att fixa inför företagsstarten. Om jag inte hade den dealen med mig själv så hade jag aldrig hunnit heller. Jag kör åtminstone till 12 feb, då har jag kört en månad, vilket var en utopi när jag startade ;)

    SvaraRadera

♥ Tack för din kommentar! ♥

Jag svarar på din kommentar i din blogg. Har du ingen blogg så svarar jag i det här inlägget :-)