onsdag 26 januari 2011

En bild om dagen - 26 januari 2011

Nikon D7000 + Nikon 50mm f/1.4 *ღ* 50mm, f/1.8 och ISO 640

Välkommen till världen lilla söta, underbara och fina Ellen!

Idag var vi på BB och fick träffa Ellen, så liten och så underbart söt. De små fingrarna och de små söta fötterna, det mörka fjuniga håret.. Jag har totalt glömt bort hur liten Nelia egentligen var. Vilken lycka de är de små liven. Grattis till M, M och stolta storebror Elliot :-)

På bilden vilar lilla foten på mammas arm :-)

Sara

3 kommentarer:

  1. Underbar bild Sara! Jag tycker att du har lyckats hitta en fantastiskt fin komposition som skiljer sig från de "vanliga" bilderna på babyfötter. En komposition som fungerar hela vägen. Även om man aldrig sett en nyfödd förut ser man och KÄNNER hur liten och beroende den här varelsen är av sina föräldrar.

    Jag blir förvånad varje gång jag ser en nyfödd. Är de verkligen så där små när de kommer ut!?!?! :D

    SvaraRadera
  2. Bedårande! Man ser hur liten den är i jämförelse med mammas arm.
    Foten berättar en omtumlande resa trots storleken.
    Ser vilsamt ut.

    Det är så rart med bebisar! :D

    SvaraRadera
  3. Underbara barn och så vacker bild

    SvaraRadera

♥ Tack för din kommentar! ♥

Jag svarar på din kommentar i din blogg. Har du ingen blogg så svarar jag i det här inlägget :-)