fredag 14 januari 2011

Isvägen

Idag har jag haft ett fotouppdrag ;-) Har varit och fotograferat ett hus som ska säljas och då passade jag på att ta några bilder på isvägen som var upplogad på avan. Ser ni den stackars sparken som ingen verkar vilja åka på och den kalla insnöade bilen? Det var nog närmare -30°. Fingrarna frös till is så det blev bara några snabba bilder. Det roligaste idag var att jag fick 50 kr för att jag tog bilderna så man kan ju säga att det var mitt första jobb som fotograf.. haha.. Är jag en riktig fotograf nu? ;-)

Sara

5 kommentarer:

  1. Hihi. Jag tycker du är en riktig fotograf även om du inte hade fått 50 kr :) Wow vad häftigt med en plogad väg på isen! Min pappa är uppvuxen i Östersund och på den tiden plogade de en väg på isen ut till Frösön. Har alltid tyckt det låter så häftigt.
    Oj 30 minus, huuu. Det hade jag nog inte klarat av här nu när jag lillan enbart sover utomhus i skumpande barnvagn på dagarna. Hoppas din lilla kan sova inomhus. Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Sv: Hehehe! Ja, vagnen var verkligen överlastad med rekvisita för ettårsfotograferingen. Visst ska jag visa bilder därifrån! De kommer så småningom.

    Vackra bilder du tagit!!!

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack :)
    Min lille kille är drygt 8 månader och den "store" är 3 år om en vecka :)

    SvaraRadera
  4. Hi hi det var en kul överraskning att jag var med på den listan, är jag en riktig bloggerska nu tro? ;-) Kram fina du!

    SvaraRadera
  5. Just nu pågår flera tävlingar på min blogg, så passa på att gå in och anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)

    SvaraRadera

♥ Tack för din kommentar! ♥

Jag svarar på din kommentar i din blogg. Har du ingen blogg så svarar jag i det här inlägget :-)