fredag 28 januari 2011

En bild om dagen - 28 januari 2011

Nikon D7000 + Nikon 50mm f/1.4 *ღ* 50mm, f/1.4 och ISO 320

Nelias favoritleksak.. Hon är omöjlig, ser kablarna överallt och om hon fick så skulle hon leka med svarta kablar hela dagen. Tyvärr är det ju inte den bästa leksaken för små bebisar som henne. Kanske har vi en blivande elektriker här hemma ;-)

Sara

Ps. I dag är det sista gången för "En bild om dagen" för den här gången. Tack Laila för utmaningen och tack till Marlene som också var med :-) Det känns som jag lärt mig en massa av er.

5 kommentarer:

  1. fruusvensson.blogg.se28 januari 2011 kl. 20:22

    Näe inte redan =) Jag såg fram emot en ny bild varje dag!
    Kablar ja..
    sen telefoner och sen databord =) Vi gav Jonathan en gammal telefon.. men den va inte lika rolig!

    Sv: Overallen är kanon! köpte en till Hampus ifjol och trots vatten på sjön å tolkning av bob va han inte ens fuktig på "långfillingarna" Mjuk och smidig!

    SvaraRadera
  2. Tack själv Sara!
    Jag har otroligt mycket att göra just nu så jag hinner tyvärr inte ge feedback på dina bilder eller svara på dina underbara kommentarer idag! Det kommer, jag lovar!!!
    Den här bilder är i alla fall härlig! Tror alla föräldrar känner igen sin baby i den!!! Jag har en sladdmagnet här hemma också :) Tonerna i bilden tycker jag är "sköna". Bilden känns trygg trots den farliga leksaken :)

    Där fick du visst lite feedback idag i alla fall ;)

    SvaraRadera
  3. Man kan ju inte låta bli att tycka det är sött även om det är farligt. Kryper Nelia nu? Lilly kryper inte ännu, men övar att lyfta sig korta stunder på knä och armar. Hon backar sig "fram" ännu men kommer inte så långt. Hon har inte hittat kablarna här ännu som tur är :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Nu har jag skickat in Lilly till tävlingen, hoppas få se Nelia där snart också!! Kram Linda & Lilly

    SvaraRadera
  5. Ser att jag visst har missat och kommenterat den här bilden trots att jag har varit inne o tittat flera gånger (:

    Fint att bilden är i svartvitt, skapar extra kontraster mellan svarta kablar och vit body.
    Fint att fokuset ligger på hennes händer.

    Ser fram emot att följa din blogg även nu efter utmaningen (:

    SvaraRadera

♥ Tack för din kommentar! ♥

Jag svarar på din kommentar i din blogg. Har du ingen blogg så svarar jag i det här inlägget :-)